Wednesday, February 10, 2010

Fatboy

Vi satser på indenfor en overskuelig periode at finde noget andet og bedre at bo i end vores lille rækkehus. Og da vi har lejet stedet her møbleret og de fleste steder man kan leje ikke er møblerede satser vi på at skulle ud og købe lidt møbler. I den anledning købte jeg i sidste uge en Fatboy sækkestol som jeg i lang tid har ønsket mig.
Jeg ventede spændt hele tirsdagen på at min Fatboy skulle komme og netop som jeg havde opgivet at få den leveret den dag og havde sat mig ud i bilen for at køre ned og købe ind rullede FedEx bilen ned ad gaden, hvor heldig har man lov at være!
Det var en stooooor kasse og da jeg åbnede den viste det sig rigtigt nok at den indeholdt en fatboy :-)!

Ok det er ikke en helt sand historie... Sagen er den at det viste sig at være meget sjovt at lege med kassen den ankom i. Selvom det faktisk er ret svært at komme ud af sådan en kasse når man først er kommet derned når man fx ikke er større end mig. Så er det bedre at sætte sig ned og nyde lidt afslapning i stedet:

Den ser lidt sort ud i det lys, men den er faktisk mørkeblå. Den fungerer også fint hvis man har haft en hård dag på skolen hvor man har regnet på en masse ting og måske kommet et skridt nærmere på hvordan vi kommer ud af den finansielle krise:

Det viser sig at man kan også bruge Fatboy til at sidde og skrive blog i... Alt i alt er jeg godt tilfreds med købet.

1 comment:

  1. Hahaha.. Sikke dog sikke dog -det ser slet ikke værst ud! Ser med det samme at det er alt for lang tid siden at jeg har gemt mig i en papkasse.

    ReplyDelete